145951
Książka
W koszyku
Znajomość zasad i metod tworzenia wizerunku przedsiębiorstwa to niezbędny element w świadomej walce o zachowanie konkurencyjności i zdobycie stabilnej pozycji na rynku. W dzisiejszych realiach nie wystarczy już przyciągać klientów szerokim asortymentem towarów czy doskonałą jakością. Często zawodzą też tradycyjne instrumenty marketingowe, ponieważ wymagania rynku są coraz większe. Dlatego żadna organizacja od najmniejszej po międzynarodowe koncerny nie może lekceważyć znaczenia dobrego wizerunku. Książka jest podręcznikiem akademickim, przeznaczonym również dla wszystkich, którzy zamierzają aktywnie uczestniczyć w życiu gospodarczym. Przedstawia najważniejsze aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego za pomocą różnych instrumentów: od właściwych publikacji przez sponsoring i działania lobbystyczne, po działalność wystawienniczą. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie środków językowych i zachowanie właściwych relacji z mass mediami, a także dbałość o tożsamość firmową.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75965, 76564 (2 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31929 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 242-246
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej