146464
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe / Uniwersytet Śląski w Katowicach ; nr 2490)
Treść pracy wpisuje się w rozważania na temat struktury inteligencji. Autorka ukazuje, jak doszło do powstania koncepcji inteligencji emocjonalnej i wyjaśnia, czym jest inteligencja emocjonalna (prezentuje różne jej modele: poznawczy i mieszane). Autorka próbuje określić znaczenie inteligencji emocjonalnej dla osiągnięć życiowych, głownie w sferze osobistej, społecznej i zawodowej. Część empiryczna pracy poświęcona jest analizie wyników badań nad inteligencją emocjonalną i jej znaczeniem dla osiągnięć szkolnych, pozycji socjometrycznej badanej młodzieży szkół średnich. Praca jest adresowana głównie do pedagogów, nauczycieli, a także twórców programów edukacyjnych.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 88196 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Streszcz. w jęz. angielskim i niemickim
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.95-99
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej