145951
Książka
W koszyku
Sposób sprzedawania i kupowania towarów zmienia się na naszych oczach wprost błyskawicznie lub - jak sugeruje Autor - rewolucyjnie. Handel elektroniczny przestał być jedynie maskotką działów marketingów, ale stał się szansą osiągnięcia sukcesu dla wielu przedsiębiorstw. Książka jest swoistym ärozkładem jazdyö oraz ämapą drogowąö potrzebną do odnalezienia się w nowej rzeczywistości i osiągnięcia sukcesu. Został w niej przedstawiony wpływ dokonującej się ärewolucjiö zakupów na sprzedawców (handel detaliczny) i producentów oraz omówione opcje strategiczne, jakie powinni oni zastosować, jeżeli zdecydują się ono na elektroniczne zakupy. Książka jest przeznaczona dla szerokiego kręgu odbiorców - od studentów i kadry naukowej kierunków ekonomicznych uczelni różnego typu poczynając, a na praktykach gospodarczych kończąc. SPIS TREŚCI: Podziękowania Przedmowa do "E-szok": nowe reguły Wprowadzenie Rozdział 1. NOWE REGUŁY GRY Dlaczego są potrzebne nowe reguły? Dziesięć nowych reguł dla przedsiębiorstw Dziesięć nowych reguł dla sprzedawców Dziesięć nowych reguł dla producentów Rozdział 2. KLUCZOWE WNIOSKI Nadchodzi era handlu elektronicznego Struktura książki Rozdział 3. DEFINICJE I PRAWIDŁOWOŚCI RZĄDZĄCE KONSUMENTAMI Definicja sprzedaży elektronicznej Produkty i usługi dostępne drogą elektroniczną Przyczyny rozwoju sprzedaży elektronicznej Rozdział 4. CZEGO MOŻNA SIĘ NAUCZYĆ OD PIONIERÓW HANDLU ELEKTRONICZNEGO Pionierzy handlu elektronicznego Próby i eksperymenty Rozdział 5. PRZYSZŁY ROZWÓJ HANDLU ELEKTRONICZNEGO: WYPATRUJCIE ROKU 2005! "Nowy, wspaniały świat" handlu elektronicznego Rozwój infrastruktury Handel w Internecie Użytkownicy Sieci Akceptacja handlu elektronicznego przez konsumentów Sytuacja w wybranych krajach Kiedy handel elektroniczny stanie się masowy? Rozdział 6. TEST ES, CZYLI W JAKI SPOSÓB OCENIAĆ SZANSE POWODZENIA DZIAŁALNOŚCI FIRMY W INTERNECIE Trzy kroki testu Es Podsumowanie i punktacja Rozdział 7. JAKIE DZIAŁANIA MOŻE PODJĄĆ HANDEL DETALICZNY? Co robią sprzedawcy? Zdolność do innowacjia Zakupy XXI wieku Rozdział 8. DZIESIĘĆ OPCJI STRATEGICZNYCH DLA HANDLU DETALICZNEGO (SPRZEDAWCÓW) Wybór opcji strategicznej Opcja 1: Jedynie informacja Opcja 2: Eksport Opcja 3: Włączenie do istniejącej działalności Opcja 4: Potraktowanie jako kolejny kanał dystrybucji Opcja 5: Zorganizowanie osobnej działalności Opcja 6:: Działanie na wszystkich frontach Opcja 7: System mieszany Opcja 8: Całkowite przestawienie się na handel elektroniczny Opcja 9: Najlepsze z dwojga Opcja 10: Ożywienie dotychczasowej działalności i przeciwstawienie się trendowi elektronicznemu Podsumowanie Rozdział 9. SKLEP PRZYSZŁOŚCI Technologie wewnątrzsklepowe Przykład zastosowania opcji 9: Najlepsze z dwojga Rozdział 10. CORAZ DOSKONALSZA TECHNOLOGIA A ROSNĄCE OCZEKIWANIA KLIENTÓW Czynniki rewolucji elektronicznej w handlu Oczekiwania klientów Inwestycje po stronie zasobów Rozdział 11. ŚWIAT SIĘ ZMIENIA: WIEDZA AKTYWEM Rozdział 12. ZABEZPIECZENIA W INTERNECIE Główne aspekty bezpieczeństwa Ochrona danych Dostęp do informacji Bezpieczeństwo płatności Regulacje ogólne i kontrola Rozdział 13. JAKIE DZIAŁANIA MOGĄ PODJĄĆ PRODUCENCI? Rozdział 14. DZIESIĘĆ OPCJI STRATEGICZNYCH DLA PRODUCENTÓW Wybór opcji strategicznej Opcja 1: Uwodzenie sprzedawców Opcja 2: Przejście na markę sprzedawcy Opcja 3: Podstawą jest technologia Opcja 4: Podstawą jest marka Opcja 5: Jedynie informacja Opcja 6: Organizowanie klubu Opcja 7: Potraktowanie jako kolejny kanał dystrybucji Opcja 8: Zorganizowanie osobnej działalności Opcja 9: Wspólna sprzedaż Opcja 10: Całkowite przestawienie się na handel elektroniczny Podsumowanie Rozdział 15. MARKETING ERY ELEKTRONICZNEJ: NOWE WYZWANIA Marketing w Internecie Nowe wyzwania marketingu Schemat nowego działania marketingowego Rozdział 16. FIRMA PRZYSZŁOŚCI Wpływ handlu elektronicznego na firmy Strategia działania Rozdział 17. NIEUSTAJĄCA REWOLUCJA ELEKTRONICZNA W HANDLU Studium przypadku: Bitwa o klienta w handlu elektronicznym "Własne ogródki" Satelitarna i sieciowa telewizja cyfrowa Wielkie możliwości: transmisja szerokopasmowa Wytyczone pola bitwy Przykład firmy Telewest Maksymalizacja technologii szerokopasmowej Innowacje technologiczne Załącznik 1. Dylemat sprzedawców: czy sklepy mogą nadal przynosić dochód Załącznik 2. Bank detaliczny
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77206 (1 egz.)
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej