145951
Książka
W koszyku
W książce przedstawiono zależności między strategią firmy, jako sposobem budowania trwałej przewagi konkurencyjnej, a kulturą organizacyjną, która silnie wpływa na możliwość realizacji tej strategii. Tak więc autorzy kolejno omówili: istotę strategii i kultury organizacyjnej, miejsce kultury organizacyjnej w zarządzaniu strategicznym, narzędzia kształtowania i wspierania kultury organizacyjnej (m.in. polityka personalna, przywództwo, budowanie zespołów, motywowanie, public relations), zarządzanie firmą w szybko zmieniającym się otoczeniu.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 87749 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Dla studentów organizacji i zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz. i s. 225-230.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej