146408
Brak okładki
Książka
W koszyku
TEORETYCZNE PODSTAWY EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ: Problemy aktywności fizycznej dzieci w młodszym wieku szkolnym, rozwój motoryczny dzieci w młodszym wieku skolnym, wychowanie fizyczne w edukacji zintegrowanej- wskazówki metodyczne, żywienie a rozwój psychofizyczny i stan zdrowia uczniów klas I-III, Nadwaga i otyłość dzieci - przyczyny i zagrozenia, miejsce wychowania fizycznego w międzynarodowych inicjatywach promujących aktywność fizyczną. DOŚWIADCZENIA I PROJEKTY: stymulujacja rozwoju psychomotorycznego w kontekście dynamiki rozwojowej w okresie wczesnoszkolnym, postepowanie rehabilitacyjne w leczeniu bocznych skrzywień kregosłupa, cykl zajęć utrwalających schemat ciała oraz orientację przestrzenna, przykłady zabaw aktywizujacych i uspokajających - wykorzystywanych podczas zajęć wychowania fizycznego, SCENA SZKOLNA: scenariusz zajęć wychowania fizycznego z przewagą gier i zabaw ruchowych, propozycja zajęć ruchowych z wykorzystaniem połki - dla klasy I, propozycje zajęć muzyczno-ruchowych w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej, scenariusz zajęć ruchowych w terenie dla kalsy III, REFLEKSJE FILOZIFIS: metafizyczny wymiar pojęcia aktywności, BIBLIOGRAFIA I RECENZJE: przegląd literatury na temat aktywności fizycznej dzieci i jej wpływu na ich wszechstronny rozwój, "metodyka wychowania fizycznego i zdrowotnego" - recenzja książki Janusza Bielskiego
Status dostępności:
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 87737 / 372 [NP] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej