145951
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Książka ta wyjaśnia: - podstawową zasadę marketingu, jaką jest orientacja na klienta, - opisuje cechy nowego konsumenta, jego potrzeby i oczekiwania, - radzi, jak wykorzystać wiedzę o zachowaniach konsumentów do kształtowania strategii marketingowej, - przedstawia wyniki badań ankietowych dotyczących stosowania zasady orientacji na klienta w działaniach polskich przedsiębiorstw, - wskazuje kierunki rozwoju orientacji na klienta w przedsiębiorstwie.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77215 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40526 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.210-211
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej