145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pozycja Wydawnictwa TWIGGER pt. "Public Relations u Moda czy konieczność? Teoria i praktyka" autorstwa Ewy Pluty wyczerpująco omawia rolę public relations w budowaniu pozytywnego wizerunku organizacji i jej korzystnej reputacji. Książka traktuje public relations jako odrębną funkcję zarządzania w zakresie kształtowania i koordynacji procesów komunikacji firmy z jej otoczeniem. Pisana jest przez praktyka, łączy więc zagadnienia metodologii budowania programu PR z praktycznymi rozwiązaniami, które wg oceny Autorki mogą być pomocne w rozumieniu i realizowaniu, tej ciągle jeszcze niedocenianej dziedziny działalności. Pierwsza część poświęcona została tożsamości organizacji, jej znaczeniu w budowaniu korzystnego wizerunku i reputacji firmy. Omówione zostały elementy kształtujące tożsamość: misja, wizja, strategia, kultura organizacyjna, system identyfikacji wizualnej i system zintegrowanej komunikacji. W części drugiej, omówione zostały praktyczne rozwiązania w zakresie opracowania programu public relations i organizacji służb własnych PR. Część trzecia przedstawia wyniki badań w zakresie roli i miejsca PR w Polsce i na świecie.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77445 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.203-205
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej