146447
Książka
W koszyku
Praca składa sie z 4 rozdziałów. Celem pierwszego i drugiego jest gromadzenie wiedzy, która pomaga rozumiec dziecko i umożliwia ocenę działań podejmowanych przez nauczycieli z punktu widzenia mozliwości realizowania przez dzieci zadań rozwojowych. W rozdziale 3 autorka pezentuje własny projekt oceny zniszczenia zmian wprowadzanych w szkole dla rozwoju psychospołecznego uczniów. Rozdział 4 to wyniki własnych badań nad szansami rzowoju psychospołecznego dzieci w klasach I-III.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69067 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 275-279
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej