146447
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie / Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne)
O badaniach marketingowych prawie wszystko. Mistrzowskie połączenie praktyki badawczej z warsztatem naukowym. W książce znajdziecie Państwo omówienie między innymi takich zagadnień, jak: - Jakościowe metody badań marketingowych - Etnograficzne badania marketingowe - Techniki projekcyjne i ich zastosowanie w strategii marketingowej - Metody zbierania danych i doboru prób w badaniach marketingowych - Badania trackingowe - Eksperyment w badaniach marketingowych - Badania skuteczności reklamy - Badania segmentacyjne - Badania elementów składowych marki - Mystery Shopping - badanie jakości usług Książka przygotowana przy współpracy z Polskim Towarzystwem Badaczy Rynku i Opinii "Ta książka jest efektem pracy i ogromnego zaangażowania. To również dowód, że środowisko badaczy marketingowych ma duży potencjał, którego podstawą jest wiedza, doświadczenie i gotowość do ciągłego podejmowania nowych wyzwań. Publikację tę stworzyli ludzie reprezentujący różne firmy badawcze, pokazując tym samym, że ta inicjatywa wykracza daleko poza ramy biznesowej konkurencji".
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 87195 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. po rozdz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej