145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
Z TEORII DYDAKTYKI. Uczniowskie konkretyzacje lektury pozaszkolnej i jej miejsce w literackiej świadomości młodzieży. Analiza pozawerbalna poezji (wiersze dla dzieci Anny Kamieńskiej). Synteza na lekcjach języka polskiego. Uczniowskie doświadczenia pozaliterackie w procesie poznawania dzieła literackiego. ZAGADNIENIA METODOLOGICZNE. O pojęciu metody w badaniach literackich i pedagogicznych. Rozwój i doskonalenie teorii nauczania i uczenia sie literatury. Z badań nad pisemnymi sprawdzianami polonistycznymi. Z metodologicznych doświadczeń badań nad odbiorem współczesnej prozy polskiej.DYDAKTYKA LITERATURY ZA GRANICĄ. Współczesne teorie wychowania literackiego w Czechosłowacji (tendencje, problemy, perspektywy) O wychowaniu literackim jako procesie wychowania estetycznego i podstawach tej dyscypliny naukowej. POLEMIKI. O nauczaniu literatury jako procesie dwustopniowego układu komunikacyjnego-polemicznie. RECENZJE. Jan Kulpa, Wojciech Pasterniak - Metodyka nauczania języka polskiego w klasach V-VIII (rec.Edward Polański). Maria Nagajowa - Ćwiczenia w mówieniu i pisaniu w klasach V-VIII szkoły podstawowej (rec.Edward Polański). Wojciech Pasterniak - Przygotowanie do odbioru dzieła literackiego (rec.Urszula Krauze). Tadeusz Patrzałek - Metodyka testu polonistycznego (rec.Danuta Wierzchołowska)
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35752/3 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej