145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
ROZPRAWY Dydaktyka literatury wobec nowych wyzwań nowej szkoły. Dydaktyczne cele i założenia badań nad odbiorem liryki w szkole. Dydaktyka literatury w perspektywie badań komunikacji literackiej. Badania postaw twórczych uczniów w procesie poznawania lektury szkolnej. Wychowawcze oddziaływanie bohatera literackiego na młodzież w okresie dorastania. Test osiagnięć szkolnych jako narzędzie badań nad nauczaniem literatury. Wypracowanie uczniowskie jako dokument recepcji dzieła literackiego. Kształtowanie języka mówionego a nauczanie liyteratury. Z metodologii badań nad zasobem leksykalnym uczniów - z uwzglednieniem podręczników i lektur szkolnych. Z badań nad językiem młodego pokolenia na ziemiach zachodnich. Dzieło literackie w perspektywie metodologii miedzydyscyplinarnej a dydaktyka literatury.Problemy genologii literackiej we współczesnej literaturze metodycznej. Metodologiczne podstawy konstrukcji "Historii niepodległej Polski" Ignacego Chrzanowskiego. Stosunki dydaktyki literatury do teorii pedagogicznych w okresie dwudziestolecia miedzywojennego POLEMIKI. O nowy model podręczników szkolnych. RECENZJE. Z moich doświadczeń (rec.Urszula Krauze). Lech Słowiński - Nauka literatury polskiej w latach 1795-1914 (rec.Mieczysław Łojek)
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35751/2 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej