146447
Książka
W koszyku
Publikacja ta przedstawia marketing z punktu widzenia organizacji niekomercyjnych, do których autorka zalicza organizacje pozarządowe i nie nastawiowe na zysk instytucje publiczne. Przedstawia organizacje niekomercyjne i zasady ich funkcjonowania. Szczegółowo omawia kształtowanie strategii marketingowej organizacji niekomercyjnej z uwzględnieniem odbiorców usług, wyboru rynku, instrumentów marketingowych oraz stosowaniem badań marketingowych. Oddzielny rozdział omawia marketing w wybranych działach organizacji niekomercyjnej z uwzględnieniem pozyskiwania zasobów, woluntariuszy i wspólnych przedsięwzięć organizacji niekomercyjnych i przedsiębiorstw.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77880 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej