145951
Książka
W koszyku
(Region, Polityka, Promocja ; nr 5)
1.Znaczenie mediów we współczesnym marketingu 2.Informacje marketingowe pozyskiwane za pośrednictwem mediów 3.Charakterystyka polskich mediów pod kątem marketingowym 4.Marketing i media w Europie 5.W światowych sieciach marketingu i multimediów 6.Jakie są narzędzia współczesnego marketingu? 7.Jak przebiega komunikacja marketingowa w mediach? 8.Marketingowe funkcje mediów na przykładach z życia wziętych 9.Marketing w królestwie mediów, a etyka (wiarygodność, reklamacje, prawo do prywatności, przestrzeganie ustawy o ochronie danych osobowych).
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77944 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.174-182
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej