145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
Lekturnik autorstwa Małgorzaty Obary jest zintegrowany z podręcznikiem Ja i moja szkoła. Może być również wykorzystywany przez nauczycieli uczących z innych podręczników. Zawiera różnorodne ćwiczenia związane z omawianiem następujących lektur: K. Makuszyński, M Walentynowicz 120 przygód Koziołka Matołka J. Tuwim Wiersze dla dzieci M. Strzałkowska Rady nie od parady E. Szelburg-Zarembina Najmilsi Ch. Perrault Bajki. Praca z lekturą w klasie drugiej zaplanowana jest w ten sposób, że dzieci mają miesiąc na przeczytanie wskazanej lektury, a nauczyciel w kolejnym miesiącu wybiera dogodny dzień na jej opracowanie. Informacja, jaką lekturę mają przeczytać dzieci w danym miesiącu, znajduje się na pierwszej stronie podręcznika Ja i moja szkoła, klasa 2, w częściach o nieparzystych numerach: 1, 3, 5, 7 i 9. Scenariusze zajęć związanych z opracowywaniem lektur znajdują się z kolei w przewodnikach metodycznych do Ja i moja szkoła, klasa 2 w częściach o numerach parzystych: 2, 4, 6, 8 i 10. Wydzielenie lektur z podręcznika umożliwi nauczycielom pracę nad poszczególnymi lekturami w dogodnym dla nich czasie, a dzieciom łatwiejszy dostęp do lektury w bibliotece. Jest to propozycja do wykorzystania podczas tygodnia przeznaczonego na zajęcia bez podręcznika
Każda część podręcznika Ja i moja szkoła autorstwa Jolanty Faliszewskiej przeznaczona jest na miesiąc nauki. Z uwagi na to, iż święta wielkanocne są ruchome, dodano suplement Wielkanoc, stanowiący integralną część całości. W każdym miesiącu przewidziano tydzień na naukę bez podręcznika, który nauczyciel może wykorzystać na realizację własnych pomysłów edukacyjnych, zajęcia rozwijające twórczą aktywność dziecka, sprawdzenie i utrwalenie wiado-mości, wycieczki, wyjścia do kina, teatru itp. Podręcznik jest podzielony na bloki tematyczne, te zaś na dni, które mają tematy przewodnie. Na końcu każdej części podręcznika znajdują się autosprawdziany, które mogą być traktowane jako powtórka przed właściwym sprawdzianem. W podręczniku zamieszczone są teksty do czytania o zróżnicowanym stopniu trudności. Dzięki temu dzieci mogą pracować na właściwym sobie poziomie. Ćwiczenia analizy słuchowej, wzrokowej, ćwiczenia w mówieniu i artykulacji głosek służą kształceniu umiejętności czytania, słuchania, opowiadania i opisywania.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Brak informacji o dostępności: sygn. bp 5107 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej