145951
Książka
W koszyku
SPIS TREŚCI I. Badania marketingowe w organizacjach non profit Podstawowe kierunki badań Informacja w procesie zarządzania organizacją non profit Informacja w procesie podejmowania decyzji Marketingowe systemy informacyjne Uwagi ogólne Wewnętrzne i zewnętrzne źródła informacji Podsystem gromadzenia danych Bank danych i bank modeli analitycznych Podsystem rutynowego udostępniania informacji z banku Podsystem opracowania raportów specjalnych II. Planowanie badania marketingowego Etapy badania marketingowego Rodzaje badań Proces projektowania badania marketingowego Dobór próby do badań III. Budowa narzędzia pomiarowego Proces pomiaru Konstrukcja kwestionariusza Rodzaje pytań IV. Sposoby pomiarów marketingowych Pomiary pierwotne i wtórne Metody pomiarów pośrednich Ankieta narzędziem badań marketingowych Pozostałe formy pomiarów pośrednich 3. Metody pomiaru bezpośredniego Rodzaje pomiarów bezpośrednich Wywiady grupowe Obserwacja Metody projekcyjne V. Podstawowe zastosowanie badań 1. Badania z zakresu reklamy Badania stopnia dotarcia środków przekazu reklamy do adresatów Sposoby badania stopnia dotarcia środków przekazu reklamy do świadomości odbiorców 2. Badania public relations Bibliografia
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 87083 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.109-110
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej