146464
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne /Akademia Pedagogiczna im.Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; T. 387)
"Książka przynosi szereg nowych i ważnych dla pedagogiki impulsów teoretycznych, nadrabiających zaległości całego środowiska akademickiego pedagogów polskich, wynikające z (nie)wykorzystania dyskursu psychoanalitycznego i z jego przestarzałego odczytania oraz posługiwania się powierzchownymi stereotypami psychoanalizy przejętymi z psychologii. Koncepcja Lacana zasługuje z całą pewnością na uwagę znacznie poważniejszą i głębszą niż to dotąd ma miejsce i książka Hanny Stępniewskiej-Gębik bezsprzecznie wychodzi tej potrzebie naprzeciw." Lech Witkowski SPIS TREŚCI 1) Dyskurs psychoanalityczny w pedagogice ( z uwypukleniem recepcji w Polsce) 2) Hermeneutyka wobec pedagogiki i psychoanalizy 3) Elementy psychoanalitycznej koncepcji Jacques'a Lacana 4) Psychoanaliza Lacanowska i pedagogika 5) Psychoanaliza w perspektywie filozoficznej ( wybrane zagadnienia)
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 87068 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.157-161
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej