145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podręcznik do nauczania podstaw marketingu przygotowany zgodnie z programem nauczania dla technika ekonomisty i technika handlowca (2302 - T-5/MEN i 2305 - T-5, T-3, SP/MEN), uwzględniający najnowsze zagadnienia z dziedziny marketingu. Składa się z 8 części: I Istota marketingu II Badania marketingowe III Kształtowanie produktu IV Ustalanie cen V Tworzenie kanałów dystrybucji VI Promocja VII Planowanie i organizacja marketingu VIII Prawne aspekty marketingu. Przybliża podstawowe mechanizmy i instrumenty działania marketingowego przedsiębiorstw w warunkach gospodarki rynkowej. Omawia podstawowe pojęcia, zasady i instrumenty marketingu. Zawiera wiele przykładów i ćwiczeń, których celem jest zarówno utrwalenie przedstawionych zasad marketingowych w pamięci uczniów, jak i swoiste zmuszenie do samodzielnego rozwiązywania problemów przedsiębiorstwa przy uwzględnieniu zdobytej wiedzy z zakresu marketingu.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 87018 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okł. podtyt.: podręcznik.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.250
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej