145951
Książka
W koszyku
Marketing w szkolnictwie / Hanna Hall. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2007. - 236 s. : il. ; 22 cm.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86854 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44657 (1 egz.)
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 95456 /371 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na książce ISBN Domu Wydawniczego ABC, wchodzącego w skład grupy wydawniczej Wolters Kluwer Polska.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 226-236.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Marketingowa koncepcja zarządzania w organizacjach niekomercyjnych ; Przedmiot i metody analizy otoczenia i potencjału szkoły ; Segmentacja rynku adresatów oferty szkoły i pozycjonowanie szkoły ; Kształtowanie kompozycji instrumentów marketingowych ; Badania marketingowe w szkołach-proces i metody ; Źródła i metody pozyskiwania zasobów.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej