146423
Brak okładki
Książka
W koszyku
TEORETYCZNE PODSTAWY EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ Paweł Kurtek, Renata Kurtek Adaptacja dziecka do szkoły jako zadanie rozwojowe Małgorzata Stawiak-Ososińska Jak pomóc dziecku zaadaptować się w szkole? Agnieszka Kaczmarczyk Rola nauczyciela w procesie adaptacji dziecka do szkoły Alicja Korzeniecka-Bondar Kompetencje emocjonalne nauczycieli edukacji elementarnej a problemy związane z adaptacją uczniów Elżbieta Lisowska Dobór uczniów do oddziałów klasy pierwszej w szkołach podstawowych Magdalena Pitala, Ewa Srebro Fobia szkolna: co robić, kiedy dziecko boi się iść do szkoły? DOŚWIADCZENIA I PROJEKTY Agnieszka Mazur Zaburzenia emocjonalne u 7-letniej dziewczynki w procesie adaptacji do sytuacji szkolnej Anna Stawecka Mandala jako forma przezwyciężania zaburzeń emocjonalnych dzieci rozpoczynających naukę szkolną Izabela Dębicka Dziecko u progu nauki szkolnej u założenia metodyczne zajęć muzycznych z wykorzystaniem wybranych technik muzykoterapii SCENA SZKOLNA Małgorzata Kowalczyk Zanim zostaniesz pierwszakiem Anna Jaworska, Dagmara Dziuła, Justyna Soboń, Jolanta Kozieł, Bożena Kołodziej Program zajęć adaptacyjno-integracyjnych dla klasy I Anna Stawecka Przykłady tworzenia mandali REFLEKSJE FILOZOFA Janusz Czetwertyński Pierwszy dzień BIBLIOGRAFIA I RECENZJE Anna Klimaszewska Wybrana literatura, dotycząca adaptacji dziecka w szkole Agnieszka Kaczmarczyk äAdaptacja szkolna siedmiolatkówö, Dorota Klus-Stańska u recenzja Irena Stańczak äSensy i bezsensy edukacji wczesnoszkolnej
Status dostępności:
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 86778 / 372 [NP] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej