145951
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78208 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32967 (1 egz.)
Wypożyczalnia Turek
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40729 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 145-151. Indeks.
Uwaga dotycząca zawartości
Rozdziały: 1. Komunikacja społeczna jako przedmiot interdyscypinarny ; 2. Charakterystyka wybranych modeli komunikacji ; 3. Metoda programowania neurolingwistycznego - NLP ; 4. Komunikacja w klasie szkolnej ; 5. Problemy komunikacji społecznej w zadaniach testowych wyboru wielokrotnego ; 6. Ważniejsze terminy komunikacji społecznej w zadaniach typu przyporządkowania.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Publikacja zawiera omówienie istoty komunikacji społecznej. Charakterystyka wybranych modeli komunikacji (np. Shannona, Laswella, Schramma, Jakobsona, Bowmana). Przedstawienie metody programowania neurolingwistycznego (NLP), różnych stylów komunikacyjnych nauczycieli, komunikacji werbalnej i niewerbalnej nauczycieli i uczniów w klasie szkolnej, efektywnego wykorzystania w edukacji podstawowych rodzajów działalności komunikacyjnej (tj. mówienia, słuchania, czytania i pisania). Zaprezentowanie pedagogicznych tekstów źródłowych dot. problemów komunikacji w języku mówionym i języku pisanym pochodzących z różnych okresów historycznych, zadań testowych wielokrotnego wyboru oraz na dobieranie (typu przyporządkowania), których celem jest sprawdzenie wiedzy w zakresie terminów komunikacji społecznej.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej