145951
Książka
W koszyku
Rozwój marketingu cechuje się znaczną, chociaż zróżnicowaną w czasie dynamiką odzwierciedlającą m.in. trendy zmian ekonomicznych, społecznych i technologicznych we współczesnym świecie. W związku z tym powstają pytania o najnowsze tendencje rozwoju marketingu w różnych obszarach jego stosowania. Czy mamy do czynienia z wciąż postępującym rozwojem marketingu, jego ekspansją na nowe dziedziny, jak również innowacjami stosowanych podejść i instrumentów? Czy można odrzucić opinię, że marketing przechodzi "kryzys wieku średniego", a perspektywy jego rozwoju nie są jednoznacznie obiecujące? Jak dalece to właśnie od marketingu zależy efektywność gospodarowania przedsiębiorstw oraz osiąganie celów przez inne podmioty stosujące instrumenty marketingu?
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86709 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej