146447
Książka
W koszyku
Książka prezentuje usystematyzowaną wiedzę z zakresu zarządzania reklamą w przedsiębiorstwie, która stanowi podstawę podejmowania racjonalnych decyzji przez kierownictwo firmy oraz menedżerów reklamy. Może być wykorzystywana przez studentów, menedżerów i uczestników różnych form doskonalenia zawodowego, którzy poza systematyką zjawiska reklamy oczekują weryfikacji empirycznej w zakresie jej funkcji narzędziowych w kształtowaniu pozycji przedsiębiorstwa na rynku oraz świadomego kształtowania swojej pozycji konkurencyjnej. Praca zawiera opis zagadnień związanych z funkcjonowaniem działalności reklamowej w przedsiębiorstwie, takich jak: 1.Miejsce reklamy w strategii marketingowej przedsiębiorstwa 2.Programowanie działalności reklamowej w przedsiębiorstwie 3.Charakterystyka mediów i środków reklamy 4.Procedury i kryteria doboru mediów i środków reklamy 5.Ograniczenia działalności reklamowej w przedsiębiorstwie. Opracowanie wzbogacono prezentacją wyników badań empirycznych z zakresu zarządzania działalnością reklamową w polskich przedsiębiorstwach oraz postrzegania reklamy przez konsumentów i ich preferencji reklamowych, a także licznymi danymi statystycznymi charakteryzującymi rozwój rynku reklamowego w Polsce w latach 90. Na tle innych państw europejskich, co pozwoliło na dokonanie próby prognozy rozwoju rynku reklamowego w Polsce i jego struktury w najbliższych latach.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78318 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.253-257
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej