145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
W warunkach nasilającej się konkurencji na rynku krajowym i międzynarodowym występuje ogromne zapotrzebowanie na badania uwarunkowań przedsiębiorstw, opracowywanie i wdrażanie skutecznych strategii, które umożliwiają dostosowania się do burzliwego otoczenia. Potencjał przedsiębiorstwa jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym. O sukcesie decyduje bowiem powstanie specyficznego układu pomiędzy poszczególnymi podmiotami ekonomicznymi- dostawcami, dystrybutorami, klientami, producentami, bankami, środowiskiem naturalnym, instytucjami naukowymi i doradcami. Powiązania te mogą być formalne i nieformalne, funkcjonalne lub sieciowe, ale wynikać powinny raczej z kooperacji i współpracy niż współzawodnictwa czy rywalizacji. Główną tezą prezentowanej publikacji jest stwierdzenie, że "nikogo nie stać na bezwzględna walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom". Obserwacja strategii przedsiębiorstw i poszukiwanie przez nie nowych, często nie konwencjonalnych form współdziałania z podmiotami z otoczenia, nie budzi wątpliwości co do słuszności tej tezy. Książka przeznaczona jest dla pracowników naukowych, studentów i menedżerów.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78415 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej