145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
Targi krajowe i zagraniczne oraz konferencje to znakomita okazja do nawiązania bezpośredniego kontaktu z klientami. Aby jednak móc ją wykorzystać, trzeba precyzyjnie określić cele, stworzyć dobry projekt wystawienniczy i profesjonalnie wprowadzić go w życie. Cenną pomocą w tym będzie ta książka stanowiąca kompendium wiedzy na temat tworzenia strategii wystawienniczych i skutecznego zarządzania tego typu projektami. Dzięki niej dowiesz się: jak określić cele uczestnictwa w targach, jak sporządzić budżet projektu, jak wybrać odpowiedni rodzaj targów, jak najlepiej przeszkolić pracowników obsługujących stoisko, jak zaprojektować ciekawą, oryginalną i funkcjonalną ekspozycję, jak przygotować akcje promocyjne na stoisku, jak zgromadzić cenne informacje o klientach i konkurencji, jak sprawić, aby nawiązane podczas targów kontakty przerodziły się w konkretne zamówienia, jak podtrzymywać nawiązane kontakty po zakończeniu targów.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86502 (1 egz.)
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej