145951
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
Autorzy dowodzą, że w rzeczywistości istnieje duża rozbieżność między posiadaną wiedzą a umiejętnością jej zastosowania w praktyce. Zauważyli przy tym, że rosnąca w ostatnich latach liczba i dostępność źródeł wiedzy nie przekłada się na zmiany w sposobie zarządzania przedsiębiorstwami. Często zapomina się, że: 1.nie wystarczy wiedzieć, co należy zrobić, 2.słowa nie mogą zastąpić działania, 3.współzawodnictwo wewnątrz firmy blokuje korzystanie z wiedzy, 4.przywiązanie do standardowych rozwiązań często jest szkodliwe, 5.strach i zła atmosfera w pracy przeszkadzają w przekładaniu wiedzy na działanie, 6.złe systemy pomiaru wyników utrudniają ich właściwą ocenę. Omawiając procedury zarządzania, które sprzyjają pełnemu wykorzystaniu posiadanej wiedzy, autorzy postulują, aby proces zdobywania wiedzy przebiegał w ścisłym powiązaniu z działaniami. Nie wystarczą programy szkoleniowe, seminaria i lektura podręczników. W książce można znaleźć liczne przykłady firm, którym problem nieumiejętności wykorzystania posiadanej wiedzy przysparza wielu kłopotów, jak i takich, których ten problem nigdy nie dotyczył lub którym udało się go rozwiązać.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78630 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej