146447
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe / Uniwersytet Śląski w Katowicach ; nr 1946)
Podejmując badania nad stosowanymi w praktyce przez nauczycieli kryteriami oceniania osiągnięć dydaktycznych uczniów, autorka włączyła się w nurt poszukiwań wartościowego diagnostycznie opisu przebiegu oceniania uczniów w szkole oraz dokonała próby wyjaśnienia zjawisk towarzyszących mu. W pracy podjęto także próbę zaprojektowania systemu oddziaływań doskonalących pracę nauczycieli w szkole w zakresie wystawiania obiektywnych stopni szkolnych. Badania, na których oparto publikację można zaliczyć do kategorii badań diagnostyczno-weryfikacyjnych, w których podstawowe cele, to: 1. opis częstotliwości i hierarchii stosowanych przez nauczycieli kryteriów oceny osiągnięć dydaktycznych uczniów nauczycieli2. analiza związku między stosowaniem przez nauczycieli kryteriów dydaktycznych i pozadydaktycznych a wybranymi czynnikami demograficznymi, organizacyjno-dydaktycznymi.Celom badawczym towarzyszy projekt o charakterze wdrożeniowym dotyczący koncepcji programu kształcenia nauczycieli w zakresie doboru kryteriów oceniania osiągnięć dydaktycznych uczniów.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76695, 78895 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.129-134
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej