146447
Książka
W koszyku
(Marketing Nowego Wieku)
äTrzeba wciąż próbować. Nie ma cudów. Nie ma perfekcji. Nie ma millenium. Nie ma apokalipsy. Musimy zachować sceptyczną wiarę, unikać dogmatów, patrzeć i słuchać, starać się jasno określać cele, by lepiej dobierać środkiö.Paradoksalnie: potrzeba WIĘCEJ GLOBALIZACJI, bowiem żyjemy w czasach, które äzatruwająö nasze umysły i emocje swoistą standaryzacją, unifikacją, schematyzacją. Więcej globalizacji oznacza presję na kultury regionalne, etniczne nawyki i zachowania, skojarzenia językowe. Ta presja może doprowadzić do ich różnorakiej eksplozji, wybujałości a tym samym u dostarczenia takiej jakości życia, jakiej ludzie z różnych kultur oczekiwali od dzieciństwa, bowiem mieli wszystko w genach przodków i kulturowych antenatów swych niedużych społeczności. Więcej globalizmu zamiast antyglobalizmu to szansa na realizację ogólnoświatowego dobrobytu i satysfakcji z äbycia sobą we własnej kulturzeö ale też czerpania z innych kultur czegoś, co się nam po prostu u podoba, jest w zgodzie z naszym JA. Więcej globalizacji pokaże więcej różnorodności i nie ma to nic wspólnego z uniformizacją, o czym autor stara się przekonać na stronicach tej książki.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78865 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.236-240
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej