145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
Uniwersalna koncepcja marketingu znajduje swe zastosowanie nieomal w każdej dziedzinie życia gospodarczego i społecznego. Czerpanie z zasobów wiedzy marketingowej stało się faktem i jednocześnie koniecznością również w przypadku terytoriów. Wyodrębniony w ten sposób marketing terytorialny przybiera w praktyce różne formy: od aplikacji najprostszych narzędzi promocji po skomplikowany proces kreowania marki terytorium. Ich skuteczne i efektywne wykorzystanie w procesie osiągania celów terytoriów wymaga jednak solidnych podstaw teoretycznych i kompleksowego ujęcia.Przygotowany podręcznik prezentuje, systematyzuje i jednocześnie poszerza podstawową wiedzę z zakresu marketingu terytorialnego, objaśniając pojęcia, zależności, metody, techniki i uwarunkowania z nim związane. Rozważania teoretyczne uzupełniają i ilustrują liczne przykłady oraz analizy z praktyki marketingu miast, regionów i państw zarówno polskich, jak i europejskich oraz amerykańskich.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86458 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.186-187
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej