145951
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T.(DCLXXXVI) 612)
Szybka ewolucja rynku usług transportowych i stale narastająca konkurencja wymuszają stosowanie coraz bardziej wyszukanych działań marketingowych. Umiejętność uwypuklenia przez przewoźników atutów gałęzi transportu, w której działają, własnych mocnych stron, dbałość o klienta i odpowiednie działania informacyjne mogą w przyszłości kształtować pozycję konkurencyjną przedsiębiorstw transportowych i spedycyjnych. W prezentowanej książce autorka przedstawiła problematykę funkcjonowania rynku usług transportowych w ujęciu przedmiotowym i podmiotowym, omówiła wpływ działań regulacyjnych na konkurencje na tym rynku, zaprezentowała uwarunkowania tworzenia przewagi i pozycji konkurencyjnej oraz marketingowe źródła konkurencji. Dokonała także oceny struktury, kierunków i dynamiki konkurencji na krajowym rynku usług transportowych z uwzględnieniem uwarunkowań wewnętrznych i zewnętrznych, omówiła problematykę zastosowania działalności marketingowej w kreowaniu konkurencji na rynku transportowym oraz wskazała na nowe kierunki działań marketingowych w ewoluującym otoczeniu i możliwości ich adaptacji przez przedsiębiorstwa transportowe. Autorka zaliczyła do nich marketing partnerski, obsługę klienta i marketing społeczny. Zaproponowała modelowe podejście do kształtowania działań marketingowych, którego efektem powinno być wzmocnienie pozycji konkurencyjnej podmiotów działających na rynku usług transportowych.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86457 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.s.199-211
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej