146447
Książka
W koszyku
Przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów jakości usług, tak aby odzwierciedlały oczekiwania usługobiorców, oraz prezentuje narzędzia umożliwiające ocenę poziomu obsługi gości. Z książki czytelnik dowie się:- co wpływa na jakość świadczonych usług i jakie działania trzeba podjąć w celu jej poprawy,- jak stworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą doskonaleniu jakości,- jak uwzględniać zagadnienie jakości w codziennych działaniach przedsiębiorstwa,- jak mierzyć poziom jakości,- jak nagradzać najlepszych pracowników obsługi,- jak utrzymać stały poziom jakości na wszystkich szczeblach organizacji.W każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia, które ułatwią zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86435 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.215
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej