145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ksiażka zawiera artykuły Autorów reprezentujących rozmaite zawody, środowiska i ośrodki naukowe. Nawiązują one mniej lub bardziej do praktyki pedagogicznej, do teorii muzyki, estetyki, filozofii. Niektóre artykuły mają charakter empiryczny, inne zaś są refleksjami nad wykorzystaniem muzyki w programach szkolnych i zawierają sugestie dla praktyki. W poszczególnych opracowaniach udało się przedstawić to, co stanowi istotę podejścia Edwina E. Gordona - integralność odnoszącą się do procesów nauczania, a jednocześnie efektów oddziaływania muzyki. Niniejsza publikacja wychodzi naprzeciw potrzebom w zakresie teoretycznych podstaw, na jakich można się oprzeć, opracowując m.in. programy oddziaływań rehabilitacyjnych dla dzieci z różnymi rodzajami niepełnosprawności w placówkach przedszkolnych i szkolnych.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79005 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy ref.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej