145951
Książka
W koszyku
Niektóre klasyczne instrumenty analityczne marketingu są jeszcze mało spopularyzowane. Jednocześnie nie spełnia oczekiwań dzisiejszych menedżerów większość podręczników dotychczas na ten temat napisanych. Oto niektóre z zalet książki I. Bielskiego:- zawiera oryginalną, kompletną klasyfikację przewag konkurencyjnych- przedstawia model strategii przedsiębiorczej bazującej na metodach inwentycznych- opisuje nowe techniki analizy portfelowej- proponuje nowy sposób analizy barier rynkowych- zawiera przykład wykorzystania teorii gier w zarządzaniu marketingiem- zawiera elementy ekonomicznej analizy przestrzennej, dotychczas nie prezentowane w podręcznikach marketingu.Książka Bielskiego jest pomyślana jako podręcznik akademicki, może jednak równie dobrze służyć menedżerom chcącym samodzielnie zgłębiać tajniki marketingu.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86374 (1 egz.)
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej