145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka Jadwigi Lizak ukazuje dziecko jako projektowanego odbiorcę komunikatów reklamowych, któremu proponuje się w reklamie swoistą, jednostronną wizję świata, wykorzystując ku temu różnorakie środki językowe oraz techniki oddziaływania pozawerbalnego przez obraz, kolor, muzykę, dźwięk, animację itp. Zaletą opracowania jest próba wyjścia poza wąsko rozumiane językoznawstwo ku interpretacjom interdyscyplinarnym, kładącym nacisk na różne aspekty komunikacji we współczesnym społeczeństwie multimedialnym.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86338 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.303-315
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej