145951
Książka
W koszyku
Niemal wszyscy pracujemy w firmach wytwarzających i wykorzystujących produkty i usługi markowe. Marka stała się nieodłączną częścią naszego życia zawodowego i prywatnego. Jest gwarancją akości, mówi, czego możemy się spodziewać po danym produkcie, usłudze czy przedsiębiorstwie. Bill Gordon i Hamish Pringle dowodzą, że kluczowym elementem zarządzania marką są po prostu dobre maniery i właściwe zachowanie. Motywują one do odpowiedniego działania personel firmy, ale także klientów, dostawców i całe społeczności. I choć zasada ta jest tak prosta, niełatwo ją wprowadzić w życie. Autorzyuczą więc na konkretnych przykładach, jak tego dokonać. Opisują proces rozwojowy firmy, w wyniku którego staje się ona miejscem wysokiej kultury i sprawnego zarządzania.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86270 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.375-379
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej