145951
Książka
W koszyku
Książka koncentruje się na tematyce zastosowania metod zarządzania jakością w przedsiębiorstwach. Zaprezentowano w niej zestaw sześciu typowych, często wykorzystywanych w polskich organizacjach metod służących projektowaniu i kształtowaniu wysokiej jakości wyrobów oraz usług.: Pareto, Ishikawy, FMEA, QFD, Kano, Servqual. Każda metoda została omówiona zarówno od strony teoretycznej, jak i pokazano jej możliwe praktyczne zastosowanie. Konstrukcja pracy i dobór metod pozwalają pokazać koncepcje zarządzania jakością wykorzystywane zarówno w przemyśle, jak i w przedsiębiorstwach usługowych, które charakteryzują się nieco inną specyfiką działania.Opracowanie jest przeznaczone głównie dla studentów studiujących zarządzanie i służy do opanowania najważniejszych metod i narzędzi wykorzystywanych w zarządzaniu jakością. Konstrukcja i bogaty materiał ilustrujący przykładami prezentowane zagadnienia powodują, że z książki mogą także korzystać praktycy. Zwłaszcza można ją polecić menedżerom i osobom zajmującym się w przedsiębiorstwach problematyką zarządzania jakością. Zawarte w pracy metody pokazują, w jaki sposób zapewnić jakość w procesie projektowania, analizować wady procesów produkcyjnych, kształtować produkt odpowiadający potrzebom klienta, czy mierzyć poziom jakości procesów usługowych. Tak szerokie spektrum zagadnień sprawia, że materiał zawarty w pracy może być wykorzystany przez wiele organizacji w celu poprawy jakości procesów i produktów.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85960 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej