145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi ; Z.1(14)2001)
Stanisława Wilmańska-SosnowskaWykorzystanie zasad marketingu w polskich przedsiębiorstwach handlowych - próba diagnozyCelem referatu jest ustalenie zakresu stosowania reguł marketingowego działania w polskich firmach handlowych. Autorka odpowiada na następujące pytania: jakie są podstawy kształtowania pola opłacalnego działania, jaki jest zakres umiejętności wyboru rynku docelowego, określenia jego rozmiarów i zajmowanej na nim pozycji, jakie są najczęściej wykorzystywane elementy przewagi konkurencyjnej, a także jaki jest zakres stosowania i sposób użycia instrumentów oddziaływania na rynek. Rozważania oparto na wynikach własnych badań empirycznychEdward KarasińskiKształtowanie elementów marketingu globalnegoUrszula UrbańskaRynek przemysłowy jako pole działań marketingowych firmyBożena PiwowarczykSekurytyzacja - nowy instrument finansowania firmSebastian WielądekUsługa EMS - Pocztex - nowy produkt państwowego przedsiębiorstwa użyteczności publicznej Poczta PolskaArtykuł prezentuje istotę i znaczenie wprowadzania nowego produktu w działalności przedsiębiorstwa oraz w uzyskiwaniu zdolności konkurowania na rynku. Problematykę nowego produktu autor rozważa na przykładzie usługi EMS-Pocztex, wprowadzonej prze Pocztę Polską. Artykuł zawiera wyniki badań własnych, przeprowadzonych wśród nabywców tej usługi. Wyniki zawierają oceny respondentów dotyczących użyteczności poziomu świadczenia usługi oraz dotychczasowych jej mankamentów. Marta BukowczykFranchising jako forma współdziałania w kanałach marketingowych - tendencje światowe i polskie doświadczeniaArtykuł prezentuje pojęcie oraz istotę franchisingu jako formy współpracy różnych podmiotów gospodarczych. Wskazano na możliwości zastosowania franchisingu w różnych obszarach działalności rynkowej na świecie i w Polsce. Zaprezentowano również franchising jak formę współdziałania partnerów w kanale marketingowym na polskim rynku w oparciu o firmy Lewiatan S.A. oraz Chata Polska.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85670, 85671 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. po rozdziałach
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej