146406
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka jest zarówno rozprawą metodologiczną z zakresu teorii mediów, jak i studium kulturoznawczym. Swą koncepcję podmiotu telewizyjnego autorka buduje w polemicznym dialogu z wieloma stanowiskami filozoficznymi teorii podmiotu, umiejętnie obnażając przy tym ich niewystarczalność w dyskursie typu filmoznawczego. Interesująco przeprowadzone analizy reklam telewizyjnych dowodzą niezbicie, iż jedynie uwzględnienie kontekstu kulturowego daje szansę na właściwe rozpoznanie mocy perswazyjnej tekstów reklamowych.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76070 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.181-190
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej