145951
Książka
CD
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 122 s. ; 24 cm + CD 249.
Marketing internetowy (e-marketing) pozwala realizować strategiczne założenia firmy w zakresie budowania relacji z klientem przy wykorzystaniu narzędzi opartych o technologie internetowe. Dzięki najnowszym rozwiązaniom informatycznym konstruowane są efektywne kanały komunikacyjne wykorzystywane do precyzyjnego kierowania informacji do grup docelowych. Otrzymujemy w ten sposób zestaw rozbudowanych metod do promowania produktów, budowania wizerunku firmy oraz reklamowania przedsięwzięć.Szczególnie istotnym elementem marketingu internetowego są narzędzia pozwalające określić efektywność podejmowanych działań. Wraz z rozwojem rynku reklamy internetowej precyzyjność tych rozwiązań stale rośnie.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85587 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.117-118
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej