146446
Książka
W koszyku
Wiele ostatnio wydanych książek poświeconych jest zarządzaniu wiedzą. Przede wszystkim dotyczą jednak samej koncepcji. Brakuje literatury wskazującej, jak wykorzystać pewne osiągnięcia zarządzania wiedzą w konkretnych procesach w przedsiębiorstwie. Z tego powodu w niniejszej książce autor stara się odpowiedzieć na następujące pytania: Jakie są główne założenia koncepcji zarządzania wiedza? Co możemy zaliczyć do głównych narzędzi zarządzania wiedzą? Jak wykorzystać dorobek zarządzania wiedzą w konkretnym procesie w organizacji - procesie innowacji produktu? Jakie warunki muszą zostać spełnione, aby szybko i skutecznie wprowadzać nowe produkty ? Publikacja poświęcona jest jednemu z najważniejszych procesów w organizacji - innowacji produktu. Dzięki sprawnemu tworzeniu nowych produktów przedsiębiorstwo jest w stanie przetrwać na konkurencyjnym i coraz bardziej nasyconym rynku. Jednocześnie, zdaniem autora, teoria niepoparta konkretnymi przykładami jest w dużym stopniu niefunkcjonalna. Z tego powodu w książce można znaleźć pięć przykładów organizacji polskich oraz pięć amerykańskich wykorzystujących niektóre narzędzia zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu. Stany Zjednoczone są jednym z miejsc narodzin koncepcji zarządzania wiedzą.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85554, 85555 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.165-172
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej