146447
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T.(DCLXXI) 606)
Głównym celem pracy jest diagnoza możliwości wykorzystania wybranych reguł i narzędzi marketingowych w działalności podmiotów opieki zdrowotnej na tle przemian systemowych. Ramy niniejszego opracowania nie pozwalają na szerokie ujęcie marketingu placówek ochrony zdrowia wszystkich typów i w odniesieniu do wszelkich gremiów odbiorców. Rozważania zawęża ono zatem do zastosowań marketingu w publicznych i niepublicznych zakładach opieki zdrowotnej w relacji do finalnych beneficjentów usług medycznych (pacjentów). Bezpośrednimi przesłankami podjęcia tej tematyki są zmiany zachodzące zarówno w podaży usług zdrowotnych jaki i popycie na nie.Oddając tę książkę do rąk Czytelników, mam nadzieję, że będą nimi zarówno teoretycy jak i praktycy marketingu w opiece zdrowotnej. Ufam również, że za przyczyną jej lektury umocni się percepcja samego marketingu w sektorze ochrony zdrowia jako dziedziny służącej ludziom i zaspokajaniu ich potrzeb.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85355 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.129-137
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej