145951
Książka
W koszyku
Marketing w działalności banku / Jacek Grzywacz. - Warszawa : Difin, 2006. - 208 s. ; 24 cm.
Celem książki jest określenie podstawowych zasad prowadzenia przez bank działalności marketingowej. Kompleksowo omówiono najważniejsze elementy marketingu bankowego, mające duży wpływ na kształtowanie pozycji konkurencyjnej. Wyjaśniono również szereg kwestii dotyczących zasad przygotowania strategii marketingowej oraz jej prowadzenia z wykorzystaniem instrumentów marketingu mix. Potwierdzono dużą rolę segmentacji i badań marketingowych w procesie określania kierunków rozwoju banku i realizowania kampanii promocyjnych. Autor rozstrzyga liczne dylematy związane ze skutecznością wykorzystywanych narzędzi marketingowych oraz rozwiązań stosowanych w praktyce.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85354 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej