146447
Książka
W koszyku
Celem niniejszej publikacji jest zaprezentowanie teoretycznych aspektów public relations oraz przykładów sytuacji, które zdarzająsię w codziennym funkcjonowaniu organizacji. Książka zawiera ponadto terminologię oraz kluczowe pojęcia z zakresu PR. Zamierzeniem autora było przekazanie zarówno teoretycznej, jak i praktycznej wiedzy, która umożliwi rozwiązywanie problemów pojawiających się w praktyce zawodowej. Publikacja niniejsza zawiera trzy rozdziały. W pierwszym zaprezentowano teoretyczną podbudowę prezentowanych zagadnień przedstawiono podstawowe definicje oraz analizę otoczenia organizacji zdefiniowano i omówiono procedurę public relations oraz bariery, jakie pojawiają się w trakcie jej wdrażania. Rozdział drugi zawiera analizę wybranych sfer zadaniowych PR, przy czym skupiono się przede wszystkim na elementach ściśle związanych z prezentowanymi w dalszej części studiami przypadków. Rozdział trzeci stanowi zestawienie przykładów do rozwiązania w formie case study oraz opracowań do analizy.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85350 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.173-178
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej