145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wszyscy mamy świadomość, jak wielką siłę rażenia posiada plotka. Przekazywana "pocztą pantoflową" opinia - pozytywna lub negatywna - rozchodzi się lotem błyskawicy: znajomy znajomej, sąsiad sąsiadowi itd... Do najskuteczniejszych modeli działania, należą te, które wykorzystują naturalne skłonności ludzkie.Autor książki, amerykański marketingowiec, analizując programy konstruowane celem zwiększenia sprzedaży w różnych firmach, ukazuje potencjał wykorzystania marketingu szeptanego, jako stosunkowo mało kosztownej metody dotarcia do szerokiego grona klientów.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79928 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.315-322
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej