146447
Książka
W koszyku
Prezentowana publikacja składa się z kilkunastu artykułów, które podzielone zostały na trzy części tematyczne. Pierwsza część, zatytułowana "Współprzestrzeń szkolno-pedagogiczna", opisuje zagadnienia kształcenia nauczycieli, konfliktu jako kompetencji rozwojowej człowieka, przeciwdziałania agresji dzieci i młodzieży w szkole oraz pedagogiki społecznej wobec wychowawczych kontekstów pracy socjalnej w środowiskach szkolnych.Druga część publikacji "Współprzestrzeń rodzinno-szkolna" porusza m.in. tematy współpracy rodziny i szkoły jako funkcji życia społecznego, współpracy rodziców i nauczycieli w procesie wspomagania rozwoju dzieci niepełnosprawnych intelektualnie, dialogu i współdziałania szkoły z domem rodzinnym, zapobiegania zagrożeniom stwarzanym przez rodziców. W trzeciej części książki zatytułowanej "Współprzestrzeń społeczno-kulturowa" poruszono m.in. zagadnienia konieczności i ryzyka instytucjonalizacji dzieciństwa, źródeł witalności edukacji w rodzinie i szkole, gier reklam - czyli roli dziecka w postmodernistycznej wizji konsumpcji masowej.Książka adresowana jest do bardzo szerokiego kręgu odbiorcówzwiązanego ze światem pedagogiki i wychowania dzieci i młodzieży.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85025 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. po rozdziałach
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej