146446
Książka
W koszyku
Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli praktyków, doradców metodycznych, studentów, nauczycieli akademickich i tych wszystkich, którzy interesują się problemami relacji pomiędzy konstrukcjami poznawczymi ludzi (w szczególności zaś nauczycieli) a ich działaniem w konkretnych sytuacjach zawodowych. Opierając się na teorii konstruktów osobistych i teorii schematów społecznych, autor opisuje mechanizm tworzenia i rozmaite sposoby uzewnętrzniania się indywidualnych systemów struktur poznawczych, nazywanych teoriami indywidualnymi. Prezentuje wyniki badań realizowanych z wykorzystaniem metod jakościowych, głównie metody biograficznej. Obiektem szczególnego zainteresowania czyni jezyk nauczycieli i style ich praktycznego działania. Kontruuje też zarys modelu takiego kształcenia nauczycieli, które sprzyjałoby nabywaniu przez studentów podstaw ich indywidualnych teorii, związanych z zawodem nauczycielskim.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80560 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 145-147
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej