145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
Praca zawiera pogłębioną i usystematyzowaną wiedzę na temat sponsoringu jako narzędzia komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem. Jest ona uwieńczeniem dotychczasowych przemyśleń teoretycznych a także badań empirycznych prowadzonych przez Autora. Czytelnik z zainteresowaniem może śledzić logicznie uporządkowane rozważania, napisane poprawnym i zrozumiałym językiem. Doskonała znajomość wielu różnorodnych aspektów sponsoringu sprawia, że książka będzie przydatna zarówno wśród przedsiębiorców wykorzystujących sponsoring w swoich strategiach jak również wśród organizacji oraz instytucji, które korzystają ze wsparcia sponsorów.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80633 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.284-288
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej