145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2(22)2002)
1.Marketing jako filozofia skutecznych działań na rynku 2.Marketingowe aspekty transakcji eksportowej 3.Public relations w kreowaniu wizerunku firmy 4.Nowe tendencje w badaniach marketingowych 5.Wykorzystanie programów lojalnościowych w kreowaniu relacji z klientem 6.Marka jako element Corporate Identity 7.Marketing polityczny w USA i w Polsce 8.Franchising w firmie McDonald's 9.Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw handlowych - aktualny stan i możliwości
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80732 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej