145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 1(14)2001)
1.Wykorzystanie zasad marketingu w polskich przedsiębiorstwach handlowych - próba diagnozy 2.Kształtowanie elementów marketingu globalnego 3.Rynek przemysłowy jako pole działań marketingowych firmy 4.Sekurytyzacja - nowy instrument finansowania firm 5.Usługa EMS-Pocztex - nowy produkt państwowego przedsiębiorstwa użyteczności publicznej Poczta Polska 6.Franchising jako forma współdziałania w kanałach marketingowych - tendencje światowe i polskie doświadczenia
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80724 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej