145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jack Trout w swojej książce przedstawia: - znakomitą analizę sukcesów i porażek kilku najsławniejszych marek, - sposoby na to by unikać poważnych błędów marketingowych, - najskuteczniejsze strategie budowania i zarządzania marką, - najpowszechniejsze potknięcia współczesnego marketingu. Książka zawiera zestaw fachowych porad i wskazówek, jak budować, chronić, zarządzać i rozwijać własną markę, a jednocześnie unikać kilku najbardziej powszechnych potknięć, które mogą doprowadzić do stoczenia się ze szczytów sukcesu w otchłań nijakości.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80806 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej