145951
Książka
W koszyku
W pracy podjęto problematykę podmiotowości młodzieży akademickiej. Analiza teoretycznych aspektów podmiotowości dokonana w perspektywie różnych dyscyplin naukowych (filozoficznej, psychologicznej, socjologicznej i pedagogicznej) pozwoliła wypracować autorską koncepcję statusu podmiotowego. Status ten odniesiony do młodzieży akademickiej uczelni publicznych, poddano analizie empirycznej przy zastosowaniu eksploracyjno-diagnostycznej procedury rozstrzygania problemów badawczych. Wyniki analizy teoretycznej i empirycznej stały się podstawą rozważań nad pedagogicznymi implikacjami przyjętej koncepcji. Koncentrowały się one wokół szkoły wyższej jako przestrzeni rozwoju podmiotowości młodzieży akademickiej. W przestrzeni tej status podmiotowy może stanowić ofertę rozwojową dla uczestników edukacji na tym poziomie i być wyznacznikiem procesu wspomagania ich w tym rozwoju; w szczególności zaś "budowania" swoistego "fundamentu" tego statusu, jakim jest podmiotowa tożsamość.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80988 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 284-299
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej